rumeysa_2323 o zaman pek üstünde durmayacaklardir. Bütün doktorlar sadece şey diyor, yedikten yarimxsaat sonra yatır, reflu yastığı kullan, mutlaka yedikten sonra geğirt, hafif eğik bir şekilde emzir tam yatırmadan. Ben hepsini yapıyordum mutlaka etki ediyordur ama tam olarak engellemiyordu ne yazık ki. Kendi kendine azalacak. İnşallah sizinki daha düzelir