Arkadaşlar pazar akşamı hesabıma aktar yaptım. Normalde sabah hesaba geçiyordu. 2 gün oldu hala ortada yok. Tekrar deniyorum daha önce yaptım diye talimatınız var diyo. Varmı benim gibi hala hesabına geçmeyen? Normal mi ? Değilse ne yapmalıyım sizce nereyi aramam bildirmem gerek