Sirretnur o ayda bizimde 700 gramdı daha sonra 3. Ayda 500 4. Aydan 6. Ayına kadar hep 400 gram aldı hep sınırda çıktı kilosu doktor asla başlattırmadı mamaya o kadar çok yorulmuştumki psikolojik olarak zırt pırt emzirmekten çocuğum doyuyormu doymuyormu düşüncesinden en son dayanamayıp 5. Ayda günde bir kere mama vermeye başladım ama malesefff hasta olunca ilça içirirken biberondan soğuttum şimdi 7 aylık ek gıdada reddediyor yine başa döndük :D gerçekten içine nasıl sinicekse öyle yap tabiki dokttorunuda dinle ama görüşünü bir doktorada sorup öyle başlayabilirsin bence ama kilosu yine iyi yani anne sütünü arttırabilirsin takviye edici şeyler içip yiyebilirsin :)