Güncelleme: Sağlık ocağına gidip değerleri incelemelerini istedim referans dışı değerleri özellikle belirttim doktor herhangi bir problem olmadığını söyledi değerler gayet iyiymiş tabi ben yine de pek güvenemedim çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümünden randevu alıp gittim oradaki doktor da aynı şeyleri söyledi endişelenecek bir şey yokmuş aynı durumu yaşayanlar için buraya da not bırakayım dedim ekstra olarak bu tahlilleri nöroloji doktoru istemişti 24 mayısta ona sonuç göstermeye gideceğim aksi bir şey söylerse yine yazarım 😇