Öncelikle herkese merhaba kızlar☺️
Saçlarımı çok uzun yıllardır ombre kullanıyordum kıvırcık ve gürlüğü çok güzeldi. Tabi hamilelik doğum emzirme derken saçlarım avuç avuç döküldü😢 yarıya kadar gürlüğü ama uca doğru diğer yarısı tel tel sayılıcak kadar azaldı. Çok üzülüyorum kestiriyorum ama bu uçlardaki incelmeler bir türlü bitmiyor. Şimdi kızımın doğum günü yaklaşıyor uzun zamandır boyatmadım boyatmak istiyorum yoğun olmasada bi değişiklik olsun hem ama çok kararsızım ya kafamda hiç saç kalmazsa diye🫣 İşe yarayan denediğiniz saç çıkaran bakım yapan saçları eski canlılığına gürlüğüne geri döndürücek önerilerinize çok ihtiyacım var🙏🏼🌸🩷