Hgcucuk Cok yakin bir arkadasim 4 aylik bebegini kaybetti yogun bakimdaydi 2 3 buzluk dolusu sut var elimizde istanbul armutlu yanliz gelip alabilcekler arkaslar yazarsa iyi olur bebegimizede duanizi eksik etmeyin
Birgullll3 Hgcucuk Allah rahmet eylesin anneyi düşünemiyorum ne haldedir Allah sabır versin valla o kadar karnında taşı büyüt ne bileyim çok zor böyle şeyler. Bu kadar şeyin arasında süt ziyan etmemek için böyle birşey düşünmüş helal olsun valla ne deyim 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Hgcucuk Zeynepreyyan neyi yoktu ki yavrumun kalbinde delik vardi gobeginde ve kasiginda fitik vardi en sonra beyni su toplamis 😭😭☹☹