Kızlar bebeğim 2 ay 11 günlük , yaklaşık 20-25 gün önce sol kulak arkasında saçının içinde bezelye kadar var yok şişlik fark ettim doktora götürdüm USG çekildi lenf nodu görülmüş ama çok küçük boyutu genellikle bebek büyüdükçe kendi kendine kaybolur gider yine de takip et çoğalacak mı yada büyüyecek mi takip et dedi eve geldik sağ tarafına da baktığımda boynunda aynı şişlikten fark ettim ama sağındaki daha aşağıda boynuna yakın diğeri kafasında kulak arkasında, şimdi Ankara Bilkent şehir hastanesi götüreceğim başka bir doktora , sizlerde böyle bişey oldu mu? Süreç nasıl ilerledi?