seizetheday Anneler şey merak ediyorum hamileyken de sütümüzün çok olmasını sağlayabiliyor muyuz yoksa tamamen doğumdan sonra mı önlemler alınabilir özellikle sezeryan olan anneler sütün hemen gelmesi için bir şey yaptılar mı
Nazlimu_ seizetheday süt gebelikde arttırılabiliyormu bilmiyorum. Ama ben sezaryen doğum yaptım. Sıcak kompres yaptım göğüslerime. Havluyu ütüleyip bol bol koydum. Birde masaj yaptım. Bebeğimide bol bol emzirdim. 2. Gün geldi sütüm