yigit-sibl2663 12 günlük bebeğimi emzirirken göğsümde uyuyor ve çok kısa kısa emiyor. Ayaklarından çenesinden uyarmaya çalışıyorum uyansın devam etsin diye ama maalesef uyanmıyor ve yerine yatırdığımda ağlamaya başlıyor. Bu problemi yaşayıp aşanlar var mı?
Sdmgc yigit-sibl2663 daha çok kücük bi süre daha bu sekilde gidicektir, ama mutlaka uyandırıp emmesini sağlayın sarılık olur
nhduman yigit-sibl2663 zaman su gibi. Kıymetini bilin 🌸 tek tavsiyem budur. Şuan dünyada en çok güvendiği kişi sizsiniz. Sürekli sizi istemesi ve yerine koyduğunuzda ağlaması çok normal. Daha çok küçük olduğu için dış dünyaya adapte olmadığı için de olabilir. 1 yaşından bildiriyorum bu arada, gerçekten tadını çıkarın 🫶🏼
B1elf yigit-sibl2663 56 günl7lük şuanda o günlerdeyken bende post açıp sormuştum emiyor uyuyor koyuyorum uyanıyor alıyorum emiyor uyuyor koyuyorum uyanıyor diyerek kısır döngüye girmiştik ben zaman bıraktım halloldu gitti 😂😂
Emine_elis yigit-sibl2663 26 günlüğz bizde de bı kaç gündür bu durum var meme de uyuyr bırakınca çok uykuda kalmyr uyanyr göğsümde uyuyr
lilyamoms Elbette , şuan çok küçük tenininizin temasına ve sizin sıcaklığınıza , kokunuza ihtıyacı var. Ve birde eklemek isterim ki , şuan çok küçük ve tabi midesi de öyle acıkması , emmesi hep kısa ki bu çok doğal hemen yoruluyorlar 😇
Busealp Benim bebeğimde 2 buçuk aylık oldu ilk günler bu yüzden kafayı yiyordum sürekli memelerim dışarıda geziyordum resmen😂 kısa emmesi normal zamanla çenesi de güçlenicek midesi de büyüyecek. En azından 40 ı çıkana kadar bol bol emzirmeye bakın ne zaman isterse emzirin az emdi diye düşünmeyin ona yetiyordur o. Benim bebeğimde asla uyanmıyordu zorla dudaklarının arasına mememi sokmaya çalıştığımı biliyorum belki hisseder de uyanır emer diye ama yok yine de uyanmıyordu. Zamanla o süre uzuyor o zaman da uzun süre memede kalıyor diye bir fenalık geliyor 😂