seboss35 yaptım bayılarak yedi :) ben 1.5 yemek kaşığı tarhanayı sıcak su ile açtım karıştırıp mama kıvamı oldu sonra 1 tane yumurta kırdım beraber çırptım tavaya tereyağı ekledim eridi sonra tavaya döktüm üstüne kapak koydum kısıkta pişirdim ama ben tek taraf ve yapışmaz tavada yaptım . Hop tabağa ama yarısını verdim ben ortadan ikiye böldüm yedi valla ucundan bende baktım bende çok sevdim:) yanına domates salatalık şükür yedi