Herkese merhaba . Ben üç doğum yaptım üçüncü doğumumda yarın kırkımız bitiyor normal doğum yaptım ama hala dikişlerim iyileşmedi bu normal mi yoksa bu durumu yaşayan bilgisi olan var mı beni aydınlatabilir misiniz biraz korkuyorum şimdiden cevap yazan herkese teşekkürler 🥰🙏