Ayisigi45 Gaz sorunu vardı bebeğimin 1 aylık doktor bunu verdi ama bebeğim içirdiğim mamayı ilk defa bu kadar uzun süre devamlı kustu bugün siz de de böyle bişey yaptı mı
Dilaraaa2131 Bizde ilk onu kullanmıştık. Gaz damlası değilde bağırsak düzenleyici. Kusmamıştı ama iyi gelmemişti doktorla görüştük biogaia ya geçmiştik iyi gelmişti tavsiye ederim