Sevgili anneler öncelikle belirteyim polikistik over var bu yüzden adetim gecikir çok zaman 46 gün geçince bu testi yaptım pozitif görünce hemen doktora gittim kan tahlili vermek için önce muayene etmek istedi karından bişey göremeyince alttan baktı o zaman da pek bişey görünmedi nokto kadar minicik bişey vardı rahim duvarın baya kalınlanmış varsa eğer 3-4 haftalık olabilir dedi kan tahlili istedi sonra eve gelince 1-2 damla kan geldi ertesi gün normal adet oldum çevremdekiler alttan muayene olduğum için düştüğünü söylediler bilemedim sizce var mıydı