Melis1706 EcrinMasal29 4,5 aylikken dis etleri kabardi cani aciodu biberonu reddetti hemek kstemedi zor yiyordu az az yedirmeye calisiyordum biberon damagina deyince aciyordu KumsalDerya
KumsalDerya Melis1706 ağzı yara olmuş olabilir benim bebekde o aylar kendini çok aç bıraktı gün boyu yemiyordu
EcrinMasal29 Melis1706 Bencede dış galıba benim çünkü ağzında yara yok bısey yok delırcem artık yoruldum bıneronu alsın diye elimden geleni yapıyorum yok emmıyor ıstahı da yok zaten
KumsalDerya EcrinMasal29 sabak akşam tatlı kaşığı kadar vermen lzm 3 aylık olmuş ben 40dan sonra vermeye başladım