Merhaba arkadaşlar. Benim 25 aylik bir kızım var ve ben artık emzirmeyi bitirmek istiyorum. Artik yemek yemektense emmeyi tercih etmeye başladı ve bu durum çok canımı sıkıyor. Yeteri kadar anne sütü de aldı zaten. Emmeye cok bağlı bir çocuk, hala geceleri bi kere kalkar emer. Uyku önceleri aynı şekilde ama dediğim gibi yemekten iki yudum bir şey yiyip emmeyi tercih ediyor. Bu durumlarda olupta emmeyi biraktiran arkadaşlar bi akıl verin lütfen. Oncelikle geceyi bitirip gündüze geçmeyi düşünüyorum ama iyi yöntemler ve ya farklı düşünceler ne varsa kabulüm. Bi akıl verin şu arkadaşınıza. Emzirmeyi sizler nasıl biraktirdiniz?