Kızlar tokiye başvurduk çıkmadı iade için halkbankasından gelen linke tıkladım hesabıma yatsın diye atm den uğraşmak istemedim ama hala yatmadı geçen perşembe iade için başvuruda bulundum yapıkredi hesabından parayı göndermiştim iadede aynı karta olsun dedim. Yapıkredi müşteri hizmetlerini aradım gelecek para gözükmüyo şubeye gitmeniz gerek dedi şubede uzak kesin olur mu acaba boşuna gitmek istemiyorum. Siz nasıl aldınız parayı atm den mi hesabınıza mı yatırıldı ?