Derin_1994 11 aylık bebeğim parmak ucunda duruyor bu durumu daha önce yaşayan oldu mu doktora gitmeliyim önemli mi sizce ?
Guness1 Derin_1994 ya benim oğlum 16 aylık bunun yaklaşık iki aydır yapıyor bazen yürürken parmak ucunda yürüyor etrafımdakiler üstüne düşme kızma unutur dediler ama arada hala öyle yürüyor bende merak da ediyorum neden öyle yapıyor
Derin_1994 Guness1 benim kızım yürümüyor ama bi yerden tutunup ayağa kalkıyor ama asla düz basmıyor sürekli parmak ucunda YouTube’dan bi kaç doktor dinledim ara da parmak ucuna basan bebekler unutuyormuş zamanla ama benim kızım hic düz basmadı