Kızlar bebegim 2 aylik asısına kadar cok istahli bir bebekti mememdekki süt yetmez mama takviyesi yapmam gerekirdi ama aşıdan sonra bebegime bir sey oldu özelliklede son 3 4 gündür cok az emiyor eskiden gündüzleri saat bası emerdi ve gögsü bosaltirdi simdi hic bosalmiyor gibi gögsüm aktif emme süresi de düstü sorun anne sütünde desem mamayıda 90ı rahat icerdi simdi anca 60 iciyor ay atak falan mi ne oldu benim bebegime