yagmurkokusu_ Zeynbebe Grundig kullanıyorum memnunum belki diğer markalara da bakmak istersiniz diye yazdım.
Busraa52 edafmo bende aynı markadan şipariş verdim baya memnun alanlar ama gider borusu yada herhangi bağlantı gerekiyomu acaba
Ewolwia Evdeki butun esyalar bosch imkanim olsa kurutma makinasinida oyle alirdim fakat beko aldim memnunum
Zeynbebe Ewolwia aynen benimde supurgeme kadar bosch ama beko daha uygun seri 6 dusunuyorum ben eger bosch alirsam beko da hangi modeli kullaniyorsunuz
Zeynbebe Mrcmkmrv verilen parayi haketmeyen markalardan biri gercekten balon bir marka ben icinde bulundug icin daha net soyleyebilirim bunu