Efelar8 Merhaba Bebeğim 9 aylık henüz oturmuyor, oturtmaya çalıştığım zaman ayağa kalkmak istiyor çok üzülüyorum normal mi acaba? Emeklemeye ufaktan başladı. Doktora götürmeye karar verdim😔
KumsalDerya Efelar8 her bebek bir değil cnm zamanla alıştır sen yanında bekle benim bebekde ayakların ucuna basıyor
arslaninannesi98 Efelar8 hayır normal değil. Tabii her bebeğin gelişimi ayrıdır fakat bazı şeyleri bazı aylarda artık yapmak zorunda. Mesela oturma en en geç 8aylıkken olmalı. Yürüme en geç 18ay. Sizin doktora gitmeniz lazım doktor sizi yönlendirir
SCerenY Efelar8 bebeyatmaz diye bir şey var google a yazın hemen çıkar, ben bebeğimi onunla desteksiz oturmaya alıştırdım. Fiyatı da uygun bir deneyin isterseniz
Efelar8 KumsalDerya alıştırmakta zorlanıyorum canım 😔 etrafına yastık koyuyorum öyle oturmak istemiyor. Yürüteçe bindi mi bebeğin
KumsalDerya Efelar8 yürüteç sevmiyor pek işim olunca koyuyorum genellikle yerde devamlı 8 aylık olurken desteksiz oturmaya başladı şimdide koltuk masa kenarlarına çıkıyor gitmeye çalışıyor gördüğüm de hemen gidiyorum düşmesin diye kendini atıyor bazen ayak uçlarına basıyor ama
KumsalDerya Efelar8 kilolumu bebeğiniz her bebek aynı olmuyor ayakların üstüne 5 aylık olunca çivi gibi basmaya başladı ama dönüyordu hareketliydi ozamanlarda sürünmeye felanda 7 aylık olunca başladı şimdi jet gibi gidiyor esiklere bacak atmaya bile başladı
KumsalDerya Efelar8 ben hep yere atarım asla kucak felan alistirmadim beşik bile alistirmadim mobilya besige bile bir aydır yatırıyorum
Efelar8 KumsalDerya genellikle yürüteçe binince ayak ucunda duruyor derler ama bilmiyorum normaldir belki danıştın mı doktora falan canım
Efelar8 KumsalDerya Yok canım kilolu değil 8 kilo olmuştur belki yarın sağlık ocağına gidince öğrenicem benimki işine gelirse hızlı hızlı emekliyor
KumsalDerya Efelar8 ewet dün gösterdim fizigede gttmm geçen iyi dedi birşeyi yok fazla yürüte koyma dedi koymuyorum pek genelde hep yerde
Efelar8 KumsalDerya en azından bi sağlık ocağına sor istersen bende ayak ucunda yürümeye başlamışım bir sorun olduğunu düşünmüyorum