Merhaba güzel anneler. Göğüs ucum olmadığı için oğlumu başından beri slikonla emziriyorum, kilo alımı da beklenenin üstündeydi her şey yolundaydı. Arada sütümü sağıp Lansinoh biberonla bebeğime veriyordum. Son günlerde beni emerken başta süt hızlıyken çok güzel emiyor ancak süt koyulaşıp geç gelmeye başlayınca çığlık atıp memeyi ağzından çıkarıyor. Sanırım biberonun kolaylığına alıştı. Oysa ki anne memesine en yakın biberonlardan biri diye almıştım. Aventin akışıyla Lansinohun akışı nasıl bilen var mı? Ona göre avent alacağım yoksa bebeğimde meme reddi olacak diye korkuyorum 😟