Ek gıda sürecinde kızım asla benim elimden birşey yemedi anlayamadım nedenini çünkü oğlumu ben besliyordum 3 yaşına doğru zor bela alışmıştı çatal kaşığa.doktorumuz bazı çocuklar bağımsızlığını erken ilan eder aynı zamanda deneme yanılma yöntemiyle öğrenir önüne koy o kendi yiyecek dedi ve inanılmaz bir şekilde kızım önüne koyduğum ek gıdaları ağzına götürdü döktü saçtı mincikladi her yerine sürdü 3 gün boyunca önünde bende elimle yedim baka baka alıştı 1 yaşında çatal kaşık koydum önüne yine oynadı 2 ay böyle gitti süreç 2 ay sonra dokerekte olsa ağzına götürmeye başladı şuan 26 aylık gayet düzgün bir sekilde kendisi yiyebiliyor.oglumda ne büyük bir hata yaptigimi anladım.