Ben lensimle uyuyorum duşuma giriyorum havuza da aynı şekilde sadece denizi denemedim ve lensimi hafta da sadece bir gece cıkarıyorum yıllarca da bu şekilde kullandım. Kullanınan marka ile alakalı ve ben lenslerimi hep int üzerinden söyledim. Bebeğim olunca gözlüğe gectim cünkü sürekli uyuyup uyanınca düşmeye basladı bende sürekli tak cıkar yapmak istemedim