Kızım 8.5 kilo ve 10 aylık doktor zayıf dedi endokrine git dedi, sinirlerim bozuk kaç gündür, sahi bunlar neye göre kime göre konuşuyor 😞 boy içinde 72 cm dedi ama o da genetik sanırım dedi boyum 158, eşim oldukça uzun görmedi bile,anneye gmre konuştu ki hakkı değil, bana bakıp genetik kısasınız dedi, dalga geçti resmen, bir daha asla gitmem