Zeynbebe Kızlar 11 aylık bebeğim var ishal ve poposu baya pişik artık acısından duramıyor bepantol kullanıyorum ama iyi gelmiyor baska önerisi olan var mı evde yapabileceğim zeytin yağ dışında zeytin yağıda kullanıyorum iyi gelmiyor
keremsmomy Zeynbebe kantoron yagı kullanıyorum dogdugundan berı hıc pışık olmadı kendım yapmıstım dogal
kolonyalimendil Zeynbebe 6 aylık bizde ishal ve pişik var 🥲 bepenthol bi süre iyi geldi ama şuan oda fayda etmiyor zeytinyağı asitli olduğu için daha da yakar diye duymuştum canım sürme bence.. sudokrem sürmeye başladım bugün o biraz rahatlattı gibi
Resmiye1 Zeynbebe ben kızıma sudocrem kullanıyorum ve aşırı memnunum 2-3 gun içerisinde geçiriyor pisigi
Zeynbebe kolonyalimendil evet bende onu deneyecegim sudocrem icinde zararli diyenler var ama cani da cok yaniyor
AysuEla1 kolonyalimendil baya iyii etkisini göreceksin benim kizim da 1 bucuk aylıkdı aldım kulallandim çokda memnunum😇
aleynaydmr Penaten pisik kremi üstüne tanimam🫶🏼 Bebegim dis döneminde cok oluyor. Gördügüm anda sürüyorum bir kac saate bisey kalmiyo
kolonyalimendil Zeynbebe çok ince tabaka halinde sürün biraz yoğun bi krem.. evet canları çok yanıyor napalım bende kullanmayı düşünmüyordum ama almıştım daha önceden sürdüm en azından rahatlar diye
Zeynbebe kolonyalimendil evet suan onemli olan onun cani gozumun onunde ic ceke ceke agliyorum dayanamiyorum
AysuEla1 Zeynbebe bezinide deyiştir canım Prima al o çok iyi bide sudocremde surersen hiçbişeyi kalmaz😇
Zeynbebe AysuEla1 prima aktif bebek kullaniyorum dogdugundan beri ama belki modelini degistirsem harmoni falan mi kullansam bilemedim ve yapar yapmaz direkt degistiriyorum