Akkurtseda bebeğin aktif bi şekilde emebiliyosa ve doğumdan sonra ilk günlerin olup göğüslerin aşırı dolmuyosa bence sağmana gerek yok hiçbir pompa bebek çenesi kadar güçlü değildir diye okumuştum bi yerde emdiğiyle sağdığın bir değildir sütüm azalıyo diye korkma ama bebeğini aktif bi şekilde emzirebiliyosan bırak o emsin 💜