Herkese merhaba daha önce mama ile ilgili bir post paylaşmıştım ise başlayacağım için mama ile desteklemek istediğimi belirten ama bu zamana kadar bebeğimin mamaları sevmediğini düşünmüştüm lakin biberon ile sağdığım sütü verene kadar asla biberon emmiyor istemiyor zaten emzik de emen bir bebek değil emziği de hiç almadı biberonlardan lansinoh we baby avent hepsini denedik hic birini emmiyor ve pazartesi ise baslicam aşırı stresliyim sizin önerebilecegnz bir yöntem var mı