Ayseglarn Arkadaşlar 7 aylık bebeğimizin kafası çok terliyor uyuyunca ,sırılsıklam uyanıyor ,nedeni nedir
Ali_asaf_10 Ayseglarn benim bebegim de öyle şuan 11 aylık daha küçükken daha da fazlaydı yastik su oluyordu resmen ama hala oluyor bazen internette normal diye okumuştum ama tam bende bilmiyorum burda bekliyim
zeyn6 Ayseglarn ikinci ayından beri benim kızımda çok terliyor 3. Ayında doktora götürdüm tsh yüksekliğinden oluyormuş vs givi şeyleri okuyunca korktum doğumundaki tahlillerine bakıp normal genetik olabilir ve bebekler emerken ve uykuya geçerken efor sarfederler 9. Ay kontrolünde tekrar kan tahlili yaptır istersen kontrol edilir şimdi bebeği yormaya gerek yok kan alıp dedi bende öyle yapıcam inşalah
moonlight____ Ayseglarn aynı sorunu yaşadım doktor demir eksikliğinden olur dedi gerçekten kullanmaya başladıktan sonra bidaha terlemedi. Çocugu kaldırınca sırılsıklam olur du kafasını koyduğu yer
Sultan6120 Bizde de durum aynı 15 aylık olduk hala aynı gün içinde bile uyanıkken de terler benim oğlum demir eksikliği var ondan dolayı oluyor doktora söylediğimde de aynı şeyi söyledi bilginiz olsun
Tbiolt Ayseglarn ay bizimde öyle sordum doktprumuza d vitsminini kan ilacını her gün veriyormusun dedi evet dedim evin sıcaklığındandır dedi çok üstünde durmadı ama baya baya terliyor kafası bizde 7 olucaz 1 haftaya