Bizde aynı durumdayız malesef sürekli.huysuz aglama asla.kendi başına oyun halisinda bile 5 dk bile durmaz hep aglama çığlık ne zaman düzelecek bende şaştım meme reddi bi yandan kilo.alimi az düzgün emmedigi için mama versem onuda zorla agla ağla bitirmez Allah’m her gün dua ediyorum artk düzelsin diye