TCK Merhaba, 5 gün önce spinal sezeryan ile doğum yaptım. Fakat yürümekte çok zorluk çekiyorum yarın çocuğun doktor kontrolü var annem ve eşim götürecek gidememek çok kötü sezeryan sonrası yürümekte zorlananlar oldumu nasıl aştınız bunu
Defnemmm1 TCK ağrınız felan mı var o yüzden mi zorluk çekiyorsunuz benim ilk zamanlar dikiş yerimde yanma gibi acı oluyordu bu yüzden yürümek istemiyordum ama zamanla geçtikçe toparladım anca
Ahhannelik TCK bende spinal sezaryen oldum ilk iki gün yataktan ağlayarak kaldırdılar beni sol bacağımın üstüne basmak eziyet gibiydi ama annemle eşim zorla yürüttüler kaldırıp sonra eve geldikten sonrada 2 3 gün sadece oturup kalkarken yatarken ağrıdan dolayı zorlanıyordum 6. Günün sonunda evde bir dünya misafir onlara hizmet ederken buldum kendimi 😏 dikiş yerimin ağrısıda 20. Günde falan geçti normal hayatıma döndüm
aylinpala TCK canım biliyorum çok ağrın acın oluyor ama bunun üzerine gitmen gerekiyor. Bol bol yürümelisin
TCK Defnemmm1 evet dikiş yerlerin inanılmaz açıyor yürürken, doktor gaz sancı olduğunu söyledi ama nasıl geçicek bu bilmiyorum
EndlessLove_ TCK gaz sancıları çok kötü oluyor ama ben onu genelde yürüyerek hafifletiyordum. Bende spinal oldum zor oldu ama yürüye yürüye acıya dayanarak açılma sağladım biraz daha toparlamıştım. Yürüyemezsenizde gaz sancısına sıcak su torbası iyi gelir mi hiç bilmiyorum ama bir deneyin belki faydası falan olur ya da üstte kalsın belki bilen arkadaşlar çıkar
Defnemmm1 TCK benimki gaz sancısı değildi ama umarım sizde tez zamanda düzelirsiniz zor da olsa yürümeye çalışın bir iki adımda olsa ben böyle zorlayarak ayaklanmıştım çok geçmiş olsun
TCK Ahhannelik bu halimizle misafir eksik kalsın inanki çocuğuma bakamıyorum ben umarım bir an önce geçer hiç geçmicekmiş gibi
Betulazraaa TCK ben de aynıydım hatta benim de eşimle annem götürdü ilk kontrole ama merak etmeyin hepsi geçiyor zamanla sağlıkla büyütün ☺️
Azli TCK ben 10 gün boyunca kendı ayağımı yataktan yere indiremıyodum tuvalete bile afedersın eşim getirip oturtuyodu o derece ağrı kesıcılerle iyi oldum iğne yaptırdım 10 gün anca geçti
314159 TCK canım gaz sancısı değilde dikislerde sulanma vs var mi? Benim15. Günde dikişler açılmaya başladı da Bence sende kendi doktoruna git
TCK 314159 dikişlerde şu an bi problem yok ama ayağımın üstüne bastıkça orası yanıyor doktoruma gitmek için biraz daha toparlanmayı bekliyorum