Mamanın tadını beğenmiyor olabilir farklı bi mama deneyin isterseniz ya da bebiş daha tam açıkmadan veriyor olabilirsiniz cünkü mama dan 3 saat sonra tekrar mama verilmesi gerek diye biliyorum anne sütü gibi değil tok tutuyor. Ben de bi mama bide anne sütü olarak besliyorum birde bizim özel mama aksine sizin içirdiklerinizden daha kötü tadı ve kokusu ama ilk emzik veriyorum daha sonra mamayı böylelikle alıyor