kubraelif_52 ek gıda veriyorsunuzdur biraz püre halinde ve öğün arttırarak devam etmemi önerdi , 3 öğün yapmaya başladım şimdi kahvaltı öğlen muhallebi ya da koyu kıvamlı çorba veriyorum birde akşama yoğurt hiç yemediyse yoğurt ya da meyve püresi şeklinde, inanın toparlıyorlar , kilo versede mutlaka biraz da olsa boya gitmiştir siz bol bol emzirmeye ya da mamasını vermeye devam edin ❤️