Cccccccc Arkadaşlar bebeğim 6 aylık kayınvalidem bir çay kaşığı kadar bal yedirmiş daha önce bir yaşından önce bal yediren var mı bununla ilgili çok şey okudum ve çok korkuyorum bi zararı olur mu ne yapmalıyım 😭
PatronBebek Cccccccc takipte kalın. Olumsuz birşey görürseniz doktora götürün. Birdaha da kaynanayla bebeğini yalnız bırakmayın
Elika00 Cccccccc dikkat et canım solunumla ilgili bi problem yaşarsa hemen acile koş. Gece nöbet yutardım ben olsam. Kayınvalidenin saçları da bi eline dola bence
Cccccccc Zaten gripti hastaydı şuan burnu çok tıkanık nefes alamıyor griple mi alakalı balla mı alakalı bilemedim gerçekten hiç iyi değilimmm
HavvaHalil95 Cccccccc valla kızıma 4 aylıkken vermiş sonra bana söylemedi bi 7 aylıkken. Bidhaa verdi ama o zman kızdım verme zararlı dedim benm oğlum balla büyüdü dedi sonra bidaha vermedi ben kızınca ama hiç sorun olmadı hastaneye de götürdüm benm bildiğim 2 belki daha fazla sürekli kahvaltıya giderdik cnkü bebeğimi o tutardı
Elisa34 Cccccccc size sormadan neden vermiş kafasına göre bi yasından önce verilmemesi gerekiyor takip edin olumsuz bi durumda götürün
Birdunyabircennetannesi Cccccccc Takipte kalın benimde annem yapmıştı bunu çok şükür alerjisi yoktu Arkadaş pat diye veriyorlar ya alerjisi olursa yani nasıl vicdanın rahat edecek??
Gunes789 Cccccccc annem benim emziğimi bala batırır verirmiş sürekli hem de🫠 inşallah biseferle bişey olmaz🙏🏻 sert bi şekilde uyarın
ElifDurucuk Cccccccc benim kv de görümcemin oğluna yedirmişti 4 aylıktı. Çok şükür bir sıkıntı olmadı ama siz takip de kalın. İnşallah bir sıkıntı olmaz 🤲🏻 bu anneler ne kadar seviyorlar bal işini 🤦🏼♀️
Gryffindor Ya var ya hani böyle bal yasak vermiyoruz deniliyor ya ondan yapmıyorlarsa ben de hiçbir şey bilmiyorum. Takip edin bebeği solunum sıkıntısı olursa hemen gidersiniz. Üzüldüm Allah kolaylık versin size de😔
doktor_bu_ne Cccccccc babam bana bebekken emziğe alışayım diye yarım kase bal yedirmiş, çok şükür hiç sıkıntı olmamış 🙈😂 korkmayın, takip edin, Allah’a emanet
mervemik Cccccccc korkmayın sadece 24 saat bi dikkat edin bence. Şöyle ki hepimize 1 yaşından önce bal yedirmişler aslında. Balın içerebileceği bir bakteri nedeniyle riskli olduğunu söylüyor artık doktorlar ama bu illa sizin çocuğunuza birşey olacak demek değil.
Humanur14 Cccccccc döküntüsü bişeyi yoksa korkma görüncemin çocuğuna babası 4 aylıkken vermiş şimdi 9 aylık hiçbişey olmadı cahillik başa belaa
2-prensannesi Cccccccc doktorlar bile 1 yaşından önce bal verilmesini onaylamıyor sindiremedikleri için zehirler mutlaka takip edin olumsuz birşey hissettiğiniz an hastaneye götürün