2 yaşını 19 mayıs da bitirip 3 e girecek. Çişe çok meyilli lavaboya gidince geliyor oda yapmak istiyor filan birkaç kez yaptığı da oldu. Bugün akşam 6 da başladık 🤣 neyse ilk kaçırdı ikinciye bebek kucağımdaydı Bi baktım lazımlığa pijamayla oturmuş yaptı🤣 ondan sonra 3 dür altına yapıyor 15-20 dakika bir oturtuyorum, sonra çiş geliyor mu diyorum gel gelmiyor anne yok gelmiyor diyor. Oturmaya izin verdiğinde ise yapmıyor. 2 dk sonrası zaten Bi bakıyorum yapmış hep böyle mi olacak 🤣 hiç tutturamayacakmıyım oişi lazımlığa. Birde gece altını bağlasam mı? Gündüz De o uyanmadan açarım