Merhabalar 2 yaşına yeni girdik ve hala emzirme dönemi devam ediyor. Ama artık öyle bir hal aldı ki sürekli memede olmak istiyor o yüzden artık sonlandırmak istiyorum fakat nasıl bir yol izleyeceğimi pek bilmiyorum açıkçası sizlerden fikir almak istedim☺️