midekoruyucu Hanımlar elimde 1 kutu var, merak edip aldım. Yiyemiyorum bi türlü. Ekmeğe sürerim sandım ama olmuyor yani tatlı bi tadı var. Siz bu yağdan alıp ne yaptınız öneriniz var mı ne yapsam güzel olur. Valla elimde patladı üzülüyorum 🥲
Hallagalley midekoruyucu Margarin çok zararlı siz bilirsiniz tabiki ama çok zararlı yağ bile değil fabrikasyon kardiyobeyin gönderisine bakmanızı tavsiye ederim
midekoruyucu elmaliturtam aa evet niye aklıma gelmedi 🙈 kurabiye deniyim ya Hay Allah razı olsun 😁♥️ teşekkür ederim
midekoruyucu manikeneko666 pilavda köyden tereyağ getirtmiştim onu kullanıyorum tatlı gibi bu olur mu ki
midekoruyucu Hallagalley insanın başına ne geliyosa meraktan geliyor vallahi ziyan olmasın diye uğraşıyorum. Normalde yediğim bişey değil. Hiç de beğenmedim açıkcası
manikeneko666 midekoruyucu tadı hiç belli olmuyor, margarin kullandığın tüm yemeklerde kullanıbilirsin, ayrıca kek poğaça da kullanılabilirsin
midekoruyucu manikeneko666 tatlı bişeylerde kullanayım da arada kaynasın. Kurabiye en basiti galiba 😅