Kaynana sürekli kızım için babacı olcak diyip duruyor.kızım mesela bana bakıyo almamı istiyo kaynana hemen babasına bakıyo babacı olcak diyo.bana karşı yaptıklarını göz ardı ediyo zaten beni çocuğun annesi olarak görmüyor oğlu doğurmuş gibi muamele yapıyo çok kötü bi insan.hatta ağlayınca bile eşime verir.daha bir sürü şeyler var da daha önce anlatmıştım neyse o konuları boşverin.yani babacı olcak diyip duruyo canımı sıkıyo babacı olunca ne oluyo anneden uzak mı duruyo