Canım her bebeğin kendisine göre belirlediği bir yeme durumu var. Benimki de hem anne sütü hem mama ile devam ediyoruz. Bazen ayına göre fazla mama verdiğim oluyordu doymuyordu çünkü. Doktorumuzda kendini zorlama o zaten fazlasını çıkartır istedikçe emzir ya da mama ver dedi. Deprem bölgesinde olduğumuz için depremden sonra sütüm baya kesildi zar zor geri getirdim ama yine de bebeğime yeterli gelmiyor. O nedenle mama takviyesi yapıyorum. Hiç çekinme mama ver fazlasını çıkartıyor cidden. Ve çocuk doymaz ise uyumuyor cidden. Ama ben şunu hatırlıyorum 40 ı çıktıktan sonra yaklaşık 1 hafta sabahlara kadar uyumadı sürekli mama istedi emmek istedi normalde uyuyan çocuktu. Bazı dönemler geçiş süreçleri biraz değişiklik olabiliyor. Sabırla o sürecin geçeceğine inanın.