Merhaba sevgili anneler,
Kızım 19 aylık ve neredeyse hiçbir şey yemiyor. Çok güzel yiyordu ama bayramdan sonra yememeye başladı bayramda herkes çikolata verip bir kereden bişey olmaz dedi ve onun tadını öğrendi bence onu yemek varken neden yemek yiyim düşüncesine girdi. Sabahları 1 haşlanmış yumurta yerdi çok güzel çorba içerdi şimdi asla ağzına sürmüyor yediği tek şey makarna pilav o da azıcık. Ne yapabilirim bu durumu yaşayan var mı? Bi de hala emiyor karnı aç olduğu için de bana daha çok sarıyor karnını benimle doyurmaya çalışıyor. Bazıları emince iştahı düzelir diyor deneyimleyen var mı?