Oğlum iki gündür öksürüyor ve hırıltısı vardı hastaneye randevu aldım götürdüm doktor muane etti antiyobitik yazdı evde hava ver dedi gönderdi gece ateşlendi ve hırıltısı daha da çoğaldı çocuğun karnı içine girip çıkıyordu o kadar zor nefes alıyordu sabah hemen acile götürdüm yatırdılar hava verdiler öğlene kadar açılmıyor akciğer enfeksiyonu olmuş dediler yoğun bakıma aldılar. Sürekli böyle her ay hastalanıyor alerji olabilir dediler alerjiye götürdüm Aralık ayına randevu verdiler test için her hastaneye götürdügumde antiyobitik yazıp eve gönderiyorlar artık kafayı yicem neden neden sürekli hasta şuan yoğun bakımda aynı durumu yaşayan var mı ne olur dua edin oğluma