Biz dün ek gıdaya basladik kızımla. Süt alerjisi sebebiyle patates püresi ile başladık. 3 gün kuralına göre ilerliyoruz. İlk günümüz başarılıydı 1cay kaşığı verdim. Bugün 1tatli kaşığına geçmemiz gerekiyordu ama çay kaşığı kadar bile yemek istemedi, zorlamadim. Pütürlü olduğu için istemedi muhtemelen .Yarın patates çorbası gibi deneyeceğim . Sizde durumlar nasıl ☺️😆