latahzen doktorumuz 6. ayda başlayabilirsin demişti. Hatta 6 da biz tam yumurtaya, somona, pirince, yoğurda başladık. Sarımsak, soğan da verdim. Taze soğanla pırasayı da diş kaşıyıcı olarak eline çiğ olarak veriyordum; doğal antibiyotik. Şimdi damak tadına her şey uyuyor, her şeyi seviyor🥰🙏