haticekubraerdem İlacın üzerinde dolapta saklayın yazıyor. Her seferinde çıkarıp dışarda mi bekletiyorsunuz vermek için ?
Aysktr haticekubraerdem evet 😂 bi on dk oda ısısında bekletip öyle veriyorum ben diğer türlü karın ağrısı oluyo yavrumda ya ☺️
haticekubraerdem ozlmksknn ya bende öyle yapayım dedim ama üstünde öyle yazınca acaba etkinliğini yitirir mi bilemedim
ozlmksknn haticekubraerdem sanmıyorum ben hep öyle kullanıyorum yaz bitti sonuçta güneş almayan serin bir yere koysanız da olur ama yine de siz bilirsiniz