Egiskom benimkide kalabalık ortamda saatlerce uyuyor ama evde çıt sesine uyanıyor eşim alışsın sese diyor ama ben gündüz felan uykusu bölünecek diye çıt çıkarmıyorum valla aslında alışsa iyi olurda :) bizimki gece ana kucağı gibi küçük beşik var onda yatıyor gece gözümün önünde dursun diye, gündüzde beşiğinde yatıyor bazen koltukta yatıyor kışın bende park beşik almayı düşünüyorum o sanırım yatak odama sığar, birde buhar makinesi felan alırım yatak odamın havası pek iyi değil, bizimki 1 buçuk aylık ayakda sallamayla asla uyumuyor şimdi alıştı omzumuza alıyoruz gaz çıkarma pozisyonda öyle uyuyor iyice dalınca yatırıyoruz başka şekilde uyumuyor :)