Kızlar biz oda yapmadık daha çok küçüğüz 43 günlüğüz, 6.aydan sonra duruma göre yapmayı düşünüyorum belki 1 belki 2 yaşında. Şimdi bizimle yatıp kalkıyor, eşim ben bebişim oturma odasında yatıyoruz, kızımın beşiğide var, gündüz ve gece sıkıntı değil ama akşam bu vakitler mesela nasıl yapıyorsunuz uyuturken tv ve ışık açık kalıyor mu mesela? Yoksa tv ve ışığı kapatıyor musunuz ses ve ışıkdan rahatsız olmasın uyunmasın diye. Birde bebelerinizi nasıl uyutuyorsunuz biz şimdi gaz çıkarma pozisyonda alıyoruz omzumuza öyle uyutup yerine koyuyoruz bu uyuma şekline alıştı inşallah ilerde kucağa alışmaz nereye kadar bu şekilde uyutcaz bilmiyorum ama böyle hem daha çok uyuyor hem hemen dalıyor başka türlü uyumuyor :)