Gryffindor
Allah’ım evladınızı size bağışlasın
Bende çok istiyordum onlarca negatif test görüp ağladım
Ve bir gün bir tane daha test yaptım yine negatif işte bir ümit atmadım testi 2 saat sonra aşırı zor görünen bir çizgi çıktı işte bir hevesle koştum eşime eşim bunda bişey yok dedi çünkü çok zor görünüyordu herkese yazdım fotoğraf çekmeye çalıştım fotoğrafta çıkmıyordu çünkü zor görünüyordu
Yine bir ümit koşarak acile gittik ve sonuç çıktı 7 ❣️
Doktorlar sınırda dedi gittim yine ağladım ama çok şükür şuan 2 yaşında tosbiğim ❣️