Kızlar merhaba 260 cc Philips avent antikolik biberon sipariş ettim geldi denedim ancak anlayamadığım bişey var sizler de kullanan varsa beni aydınlatır mısınız 0-6 ay arası biberon aldım bebeğim 2 buçuk aylık gaz sorunu çekiyor bu biberon iyi gelir dedim ancak içindeki aparatı üste getirmeme rağmen emzik ucu arka arkaya damlatiyor yavaş akış diye aldım bide içindeki yeşil aparat üste gelecek dendi o şekilde de denedim bu kez de emzik kısmı resmen sütü fışkırtıyor Allah korusun bebeğim in boğazına kacar diye korktum. Bı iki kez denedim bu biberonu ama daha bebeğim çekmeden ağzı süt le doluyor hiç hoşuma gitmedi sizin aldığınız da boyle miydi daha dün geldi denedim gaz için çok umutluydum fakat moralim bozuldu