Minkpndam ayak basma yeri olandan diyorsanız bende var baya memnundum devrilme falan yaşamadm ama tabi gözümün önünde oluyordu yürümeye başladıktan snra kendi inip çıkıyordu dengeyi sağladıktan snra
1.5 yaşa kadar bindi snra sandalyede devam ettik içi falan dar değildi ben öyle tercih etmiştim🌸