3 ay oluyo röfle yaptırdım ama istediğim sarı renk olmadı. Turuncumsı bakırımsı iğrenç bi ton oldu. Akar düzelir zamanla dedim ama Eşim dalga geçiyo papatya mı sürdüler oksijenli suyla mı açtılar diye 🤦iyice canım sıkılıyo..Kuaförün dediğine göre saçım en fazla bu tona kadar açılmış daha fazlası yakarmış..bence beceremedi bahane buldu.. insanlar siyahtan platin sarı yapıyolar saçını nasıl açılmaz? Saçım da koyu renk siyah falan değil açık kumral.. 3 ay oldu başka bi kuaföre gidip tekrar yaptırsam yanar mı sizce saçım?