Esramom29 Gazlı bir bebeğim var 30 günlük hem emziriyorum hemde mana kullanıyorum sizin mama öneriniz varmı?
Semihinannesi Esramom29 mama yaparken çalkalamayın ki köpük olmasin o gaz yapiyormuş cay kaşigi ile karistirin bide emziriyorsaniz yediginiz seyleri kimyonla tüketirseniz daha iyi olur bebek için🙂
16022023 Esramom29 ben golden goat kullaniyorum tavsiye ederim hem keci sutlu hem gaz yapmadi bizde bide guzel kilo aldiriyor